Alla inlägg under februari 2012

Av litegottoblandat - 29 februari 2012 19:43

 Asså  skit bra!   

Av litegottoblandat - 28 februari 2012 09:55

Hej Vet ni vad jag önskar mejj tills min födelse dag? Såklart nt men löshår!! Kan ingen underbar liten människa köpa de till mejj? <3 Men min kompis har fått de o jah är så jäwla avensjuk! Jag dööör det är typ 100 år tills jah fyller år känns de som!:/ nä men typ 2 månader jätte kort (NOT) Men jag ska tjata på pappa för mamma bah: Nää 800 kr men jag kanske kan hitta nått billigare!? Men va fan mamma sluta pappa kanske är lite snäll o ger mejj de skulle va jätte gulligt elr kanske Emilia vill ge nått fint! Vem vet Emilia du måste köpa det till mejj!! Förlåt att jag bara skriver om deh men jag är så aviss! ksk mina syskon kan ge men skit samma kmr aldrig få de endå :/ Ska logga in på fb nu så herrå mina gölliga läsare!                                       

                   

                                                 Ps. Nån göllig människa kör löshår till mejj då är ni sjukt snälla!♥ // Fluppy!♥

Av litegottoblandat - 28 februari 2012 08:27

 Hahaha Skit Kul!!   

Av litegottoblandat - 26 februari 2012 18:04

Hej kom nyss hem för jah va borta i helgen på kalas hos ava   Skiit sööt asså!! men iaf  det vah kul o jah fyller år om typ 2 månader men då sa typ min syrra ja men vi kan nt komma ner till din födelse dag så vi kan ju åka o shoppa. Osså gjorde vi de skit kul men jag säger nt vad jag fick det får ni veta imorron om ni går på min skola!! (; så man kan säga att jag oxå fick present.    Men det va nog de jah ville säga så....Herråå!♥♥♥

                                       //Fluppy!♥

Av litegottoblandat - 21 februari 2012 16:39

ChaCha!♥ ä me Nickan nu o vi busringde förut   o gjorde knäppa mackor ;D <3 HaHa!<3 han vi busringde till typ bah vem äre? du heter Olivia! va heter jag? o Nickan bah du heter ******** me ett L o han bah nää me två L, ägd! o Nickan bah ja men känn dig sjukt ägd för de ä Nickan o Fluppy!  på mackorna hade vi typ smör på alla sen hade först Nickan banan, socker o SKINKA!!!!! o jag tog sylt, ost o SKINKA!!!!! men sen bytte vi men då va skinkan slut:( men de va gott  endå (iaf vissa av dom) ;)   

Av litegottoblandat - 20 februari 2012 17:42

Cha! Idag har jah o Emaldaross (emilia) o några till vartigt på folkan och sjungt lite ;D O vi typ sjung typ i studion för maggan visade oss den o vi ba sjug sjung sjung o hon bah o guh vah fint typ..! x) men skit samma gör en läxa nu men jah orkar nt göra den andra  Och på skolan fick jah en isklump på mejj de gjorde ont!   men det har nt hänt så mkt mer!!! Herrå♥♥♥                                     //Fluppy♥  

Av litegottoblandat - 19 februari 2012 14:27

En bra låt!! <3

Av litegottoblandat - 18 februari 2012 13:03

Helluu...Kanske ska va med Fluppy idag ocj vi ska ha skit kul tror jag  <3  och vi ska garva idag tor jag och vi ska ha mysigt<33 (tror jag<3) nästa helg kanske vi ska bowla och åka till birsta och lite mer!<3 det var allt för mejj just nue!<33 // Emaldaross!<3 =D

Presentation


Två tjejer som har Bieber Fever!♥
Och älskar att shoppa!♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja
 Ja
 Ja
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bunny, Animated, Cute

Bunny, Animated, Cute

Bunny, Animated, Cute

Bunny, Animated, Cute

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-11/nat1033.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-11/nat1033.gif), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

fisk

Pacific Regal Blue Tang - Finding Nemo Dory

troll

Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

JB!♥

I Love JB

Ovido - Quiz & Flashcards