Alla inlägg under juli 2013

Av litegottoblandat - 31 juli 2013 15:02

Jag och Emilia gjorde nyss Chubby Bunny och Emilia fick in 8 och jag 7 haha men dom var lite mindre än dom vanliga!
/Filippa Emilia

Ego

Av litegottoblandat - 30 juli 2013 14:39

Har nyss kollat på Ego,har velat sett den sjukt länge men missade den då den gick på bio! 

Men nu är den på dreamfilm, tyckte faktiskt att den var bra! Så den får den 3 av 4 läppstift!

 

Haha tänkte att det kunde va kul att köra med sån hära ''betyg grejssss''  vet inte varför jag tog läppstift men jag antar att det var det första som kom upp i hövvee! :D 

/Filippa


Av litegottoblandat - 29 juli 2013 12:07

Jag tänkte kolla på pretty little liars det är en as bra serie tycker jag iallafall om ni inte har kollat på den

så rekomendarar jag den, ni kan kolla på den på dreamfilm.se men det finns bara 2 säsonger där men aja,   /Emilia

Av litegottoblandat - 27 juli 2013 23:11

Ni vet låten Right Now av Rihanna? Asså hur jävla bra är den inte!?! Jag tycker iallafall att den ägeer!

Men vet inte hur man laddar upp låtar på bloggen, jag har provat en gång men när jag hade sparat inlägget

så syndes inte videon..o.o  Hjäälp määh!♥ /Filippa


 

Av litegottoblandat - 26 juli 2013 23:16

Haha vi gick upp till Ica och köpte Ben & Jerry! / Filippa Emilia

Av litegottoblandat - 26 juli 2013 21:24

Idag åkte jag med pappa,min bror och hans mamma! Gick och kollade på några affärer, ville köpa en bikini men den fans inte i min storlek, fanns bara för stora :(( sedan åkte jag till dollarstore och köpte lite grejer!
Och nu är jag hos Emilia!
/Filippa

Av litegottoblandat - 25 juli 2013 23:28

Idag var jag och Filippa på stranden och typ badade men det var typ iskallt i vattnet och

det var sjögräs på vatten ytan  så äckligt, sen efter vi badade så solade vi ett tag

men sen så vart vi helt crazy och började kasta sand på varandra, kände mig som ett litet barn!

Vi vart så sandig så vi fick ta ett dopp haha!!

 /Emilia




Av litegottoblandat - 25 juli 2013 21:08

Dela gärna bloggen med dina vänner, skulle vara kul om fler kollade!!♥

 

Presentation


Två tjejer som har Bieber Fever!♥
Och älskar att shoppa!♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Är bloggen bra?
 Ja
 Ja
 Ja
 Ja

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bunny, Animated, Cute

Bunny, Animated, Cute

Bunny, Animated, Cute

Bunny, Animated, Cute

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-11/nat1033.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-11/nat1033.gif), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */

fisk

Pacific Regal Blue Tang - Finding Nemo Dory

troll

Trollface / Problem? / Coolface  - Rage Face Comics

JB!♥

I Love JB

Ovido - Quiz & Flashcards